اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری

ساخت وبلاگ

ریمو اکستنشن مو

زمانی که تصمیم به انجام اکستنشن مو برای خود می‌گیرید ممکن است به نحوه ریمو اکستنشن مو فکری نکنید. حتما روزها طول کشیده تا آرایشگاه موردنظر، و رنگ موی مناسب برای اکستنشن خود را انتخاب کنید. اما به این که چگونه آن را از روی موهای خود بردارید فکر نکرده باشید.

باید بدانید که هر عمل زیبایی که انجام می‌دهید راه برگشتی به حالت طبیعی خود دارید یا خیر. همچنین فکر کنید که به مرور زمان موها شما رشد می‌کند و موهای اکستنشن به سمت پایین می‌رود. با این موضوع، زیبایی موهای شما کاسته می‌شود.

البته بهتر است برای ریمو اکستنشن مو به آرایشگاه معتبری مراجعه کنید تا فردی با تجربه در کار  اکستنشن مو  ، بدون آن که صدمه‌ای به موهای شما وارد شود این کار را برای شما انجام دهد. برای این کار نیاز به دقت و حوصله کافی دارید. بهتر است در پایان یک روز کاری سخت آن را انجام ندهید. بی حوصلی شما ممکن است به باعث شود مقداری از موهای خود را بر اثر بی دقتی از دست بدهید.

ریمو اکستنشن مو در خانه

اگر به هر دلیل مایل بودید این کار خودتان در خانه انجام دهید ما شما را راهنمایی می‌کنیم. اما تضمینی برای سلامت موهای شما نداریم. این راه برای اکستنشن‌های حرارتی قابل انجام است. به کمک یک استون می‌توانید این کار را انجام دهید. البته دقت کنید استون شما باید استون خالص باشد تا برای کار ریمو اکستنشن مناسب باشد. این کار ممکن است بسته به حجم موهای اکستنشن شما حدود نیم ساعت طول بکشد.

دستکش به دست کنید و به کمک انگشتان دستتان استون را بر روی چسب اکستنشن بکشید. سعی کنید همه قسمت بالایی متصل شده آن را به استون آغشته کنید. این کار را به آرامی و حوصله ادامه دهید تا اکستنشن از روی موهای شما جدا شود.

روش بهتری نیز برای این کار وجود دارد. امروزه ریموورهای متنوعی برای این کار در بازار موجود هستند. این ریموورها مانند محلول استون هستند که مخصوص جدا کردن چسب اکستنشن از روی موها است. با آغشته کردن چند قطره از این محلول بر روی محل اتصال اکستنشن و مو متوجه خواهید شد که چسب بین آن‌ها به راحتی جدا می‌شود. این محلول کار شما را آسان‌تر و سریع‌تر از روش کار با استون می‌کند.

نکاتی برای این کار

تمامی مراحل این کار را باید با دقت کافی انجام دهید تا صدمه‌ای به ریشه یا ساقه موهای خود نرسانید. در صورتی که احساس خستگی می‌کنید یا انرژی لازم را برای این کار ندارید، ریمو اکستنشن مو را به وقت دیگری موکول کنید، یا وقت آرایشگاه رزرو کنید تا این کار را با خیال راحت‌تری انجام دهید.

قبل از ریمو کردن حتما موهای خود را توسط شانه مخصوص مرتب کنید تا گره‌های آن باز شود. با این کار از کنده شدن یا شکسته شدن ساقه موهای خود جلوگیری می‌کنید. همچنین گره خوردن موها باعث می‌شود در هنگام جدا کردن آن موهای شما از ریشه کنده شود.

بعد از مرتب کردن موها، آن‌ها را توسط یک کلیپس بالای سر خود ببندید و تنها قسمتی را که می‌خواهید ریمو اکستنشن انجام دهید را آزاد کنید. بهتر است موی اکستنشن شده را هم توسط کلیپس جداگانه‌ای ببندید.

در صورتی که اکستنشن شما به روش دوخت باشد، برای جداسازی نخ از مو، از قیچی مانیکور یا سوزن استفاده کنید. به کمک دو دست جای نخ را پیدا کنید و آن را از مو جدا کنید. سپس اکستنشن را از مو به آرامی جدا کنید تا موهای شما از ریشه کنده نشود. برای قیچی کردن نخ اکستنشن بهتر است از فرد دیگری کمک بگیرید تا موهای خودتان را برش ندهید.

پس از جدا کردن کامل موهای اکستنشن از موهای طبیعی، لازم است موهای خود ا بشویید تا اثرات استون یا ریموور از روی پوست سر و موهای شما حذف شود.

اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 103 تاريخ : يکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت: 17:40

داشتن موهای پر پشت برای بانوان مثل یک رمز و راز است. هر سیستم بدنی انگار برای خود یک روشی دارد. بدن انسان پیچیدگی‌های زیادی دارد که شما به تنهایی نمی‌توانید از آن آگاه شوید. پزشکان و متخصصان زیبایی سالیان سال است به کشف ای موضوع پرداخته‌اند.

برای پر پشت کردن موهای خود راه‌های متفاوتی دارید. اما در مرحله اول باید از سلامت جسم خود مطمئن شوید. شیوه زندگی‌های امروزی به قدری ما را از سلامتی‌مان غافل کرده که اهمیتی به آن نمی‌دهیم. بسیاری از مشکلاتی که باعث می‌شود زیبایی پوست و موی خود را از دست بدهیم به دلیل مشکلات تغذیه ای است.

اکستنشن لیزری  مو یکی از راه‌های رسیدن به موهای پر پشت برای بانوان است. درست است که نگهداری از آن نیاز به وقت و دقت دارد، اما در عوض خرمنی از گیسوان پر پشت برای شما می‌سازد. بهتر است این کار را با تحقیق و پیش یک آرایشگر حرفه‌ای انجام دهید تا نتیجه خوبی از این کار به دست آورید.

برای این که خیالمان از بابت سلامتی راحت شود بهتر است قبل از هر کاری به پیش یک پزشک متخصص برویم. پزشک معمولا یک آزمایش خون در نسخه برای شما می‌نویسد. بعد از این که مرحله آزمایش را پشت سر گذاشتید، نتیجه را باید به پیش همان پزشک ببرید تا جواب آزمایش شما را بررسی کند. در صورتی ویتامینی در بدن شما کم باشد، معمولا با تجویز چند قرص یا آمچول تقویتی مشکل شما بر طرف می‌شود. اما اگر موضوع فراتر از این‌ها باشد از روش‌های دیگری برای رفع مشکل استفاده می‌شود.

پرپشت کردن مو به کمک اکستنشن

اکستنشن مو روشی است که امروزه سر و صدای زیادی در دنیای زیبایی ایجاد کرده. هر بانویی به دلایل مختلفی اکستنشن مو را انتخاب می‌کند و می‌خواهد زیباتر به نظر برسد. بسیاری از افراد به خاطر کمبود ویتامین‌ها یا استرس‌ها و روش‌ها نادرست زندگی، بخشی از حجم موهای خود را از دست می‌دهند. خرمن موهای یک بانو، یکی از زیبایی‌های او محسوب می‌شود. به همین دلیل زمانی که موهای خود را شانه می‌کند و چند تار آن را بر روی شانه می‌بیند احساس بدی در او ایجاد می‌شود.

اکستنشن موهای مصنوعی یا طبیعی هستند که به صورت‌های مختلفی در لابه‌لای موهای شما نصب می‌شوند. برای مثال نوع شاخه‌ای آن به این صورت است که هر شاخه آن که شامل چند تار مو هستند، در قسمت ریشه  توسط چسب مخصوصی نصب می‌شوند.

با گذر زمان موهای شما بلند می‌شود و قسمت نصب شده اکستنشن به سمت پایین ساقه موی شما می‌آید. بنابراین شما بر اساس رشد موی خودتان باید در یک بازه مشخص به پیش آرایشگرتان بروید و ترمیم اکستنشن را انجام دهید.

 

اما چگونه با روش‌های طبیعی موهای پر پشت داشته باشیم؟

در صورتی که فرصتی برای آرایشگاه رفتن ندارید و مایل نیستید هزینه‌ای برای آن بپردازید می‌توانید از روش‌های طبیعی هم استفاده کنید. البته این روش‌ها که به کمک روغن‌های گیاهی انجام می‌شود ممکن است زمان ببرد تا اثر چشمگیری برای شما بگذارد. اما روش‌های بی خطر و ارزان‌قیمتی هستند که شما باید با تکرار آن نتیجه بگیرید.

اولین توصیه که برای داشتن موهای پر پشت حتما از مادربزرگ‌هایمان هم شنیده‌ایم استفاده از تخم مرغ است. این ماده غذایی سرشار از پروتئین است. سفیده تخم مرغ شامل مواد مغذی است که می‌تواند برای مو بسیار مفید باشد. زرده تخم مرغ به شدت موهای شما را ترمیم و نرم می‌کند. پس از این ماده غذایی غافل نشوید و حداقل هفته‌ای یک بار آن را به صورت ماسک بر روی موهای خود بزنید و اجازه دهید جذب موهای شما شود. می‌توانید یک ساعت قبل از حمام رفتن این ماسک را آماده و استفاده کنید. اما باید بدانید در زمان دوش گرفتن موهای خود را با آب ولرم و شامپوی روزانه شستشو دهید.

 
 
اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 87 تاريخ : پنجشنبه 17 مرداد 1398 ساعت: 12:37

رنگ طبیعی موها همیشه جذاب است. اما گاهی تغییر دادن رنگ مو باعث می‌شود یک بانو روحیه بهتری داشته باشد. همچنین برای انتخاب رنگ مو باید به چند نکته توجه کنید تا زیبایی شما را چند برابر کند. برای مثال باید بدانید برای پوست و نوع چهره شما چه رنگی مناسب است.

درست است که اکستنشن مو  بر بلندی و حجم موهای شما تاثیر زیادی می‌گذارد، اما برای جلوه بیشتر موها لازم است هر از چند گاهی تغییری بر رنگ مویتان ایجاد کنید.

البته راه دیگری هم برای انجام این تغییر دارید. شما می‌توانید این بار موهای رنگ شده را لابه‌لای موهای خود بزنید تا یک ترکیب جالب به دست آورید. البته پیشنهاد می‌کنیم تضاد رنگی زیادی بین موهای خودتان و موهای اکستنشن ایجاد نکنید. برای این که موهایتان جلوه طبیعی‌تری داشته باشد، لازم است هارمونی رنگی مناسب بر روی موهای خود ایجاد کنید. از خود آرایشگر نظر بخواهید و کمک بگیرید. او بر اساس تجربه‌ای که در این امور دارد شما را راهنمایی می‌کند تا از نتیجه کار راضی باشید.

برای رنگ کردن اکستنشن باید دقت بیشتری به کار ببرید. البته بهتر است رنگ کردن مو  را بعد از ترمیم اکستنشن انجام دهید تا زیبایی موهای شما بیشتر نمایان شود. ما در این مقاله رنگ کردن موهای مصنوعی به شکل کلاه گیس یا اکتنشن را توضیح می‌دهیم.

موهای مصنوعی را چگونه رنگ کنیم؟

ممکن است بخواهید رنگ کلاه گیس خود را تغییر دهید. خرید کلاه گیس جدید چندان برایتان به صرفه نیست و نمی‌خواهید چنین هزینه‌ای را پرداخت کنید. از طرفی جنس کلاه گیس قابلیت رنگ کردن را دارد. بنابراین بهترین کار این است که دست به کار شوید و خودتان تغییر را ایجاد کنید.

در صورتی که بخواهید کل موها را رنگ کنید لازم است آن را دسته دسته جدا کنید و با فرچه مخصوص رنگ را بر روی موها بکشید و اجازه دهید تا رنگ بر روی موها تثبیت شود. سپس با آب سرد آن را بشویید.

اما در صورتی که نخواهید کلاه گیس شما به طور یک رنگ باشد، می‌توانید چند دسته کوچک از لابه‌لای آن انتخاب کنید و به کمک فویل هایلایت‌های زیبایی ایجاد کنید. برای این کار لازم است چند فویل نازک مخصوص رنگ کردن مو را آماده بگذارید. زیر دسته موی جدا شده بگذارید، سپس به کمک فرچه مخصوص رنگ را بر روی آن بزنید و فویل را به آرامی ببندید. اجازه دهید حدود ۴۰ دقیقه تا یک ساعت بر روی آن بماند تا رنگ به خوبی بر روی موها تاثیر بگذارد. پس از آن کلاه گیس را بشویید و با سشوار خشک کنید تا نتیجه نهایی مشخص شود.

 

رنگ کردن موهای اکستنشن شده

در صورتی که موهای خود را اکستنشن کرده باشید، باز هم راهی برای رنگ کردن مو و تغییر رنگ آن هست. اما در مرحله اول باید بدانید که موی اکستنشن شده قابلیت رنگ شدن دارد یا خیر. برای این منظور می‌توانید از آرایشگر خود هنگام این کار سوال بپرسید. پس از این که از نوع موهای اکستنشن مطمئن شدیم باید با احتیاط مراحل زیر را دنبال کنید. البته بهتر است رنگ کردن مو توسط آرایشگر ماهر انجام شود تا ریسک آسیب دیدگی موهایتان کم شود.

در ابتدای کار رنگ مویی مناسب برای خود انتخاب کنید. با توجه به رنگ موی قبلی باید رنگ موی جدید را انتخاب کنید تا به رنگ دلخواه خود برسید. پس از انتخاب، رنگ مو و اکسیدان را بر اساس گفته آرایشگر یا فروشنده آن مخلوط کنید و کنار بگذارید.

برس‌های مخصوصی برای موهای اکستنشن وجود دارد که می‌توانید با آن موهایتان را از سمت ریشه تا انتهای ساقه مو شانه بزنید تا کاملا مرتب شود. سپس موهای اکستنشن شده را از لابه‌لای موهای خود توسط شانه جدا کنید و رنگ را بر روی آن بزنید. برای اینکه رنگ به دیگر قسمت‌ها نفوذ نکند، می‌توانید با فویل موها را جدا کنید. با این کار موهای شما به سبک هایلایت رنگ می‌شود. 

 

اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 55 تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1398 ساعت: 14:26

درخشان کردن مو آرزوی هر بانویی است. مراقبت از موهای بلند به آسانی نیست. اما زمانی که چند سال از موهای خود مراقبت می‌کنیم تا بلند شود، ممکن است باز هم متوجه شویم که زیبایی موهای خود را از دست داده‌ایم. بخشی از این زیبایی به کمک شیوه تغذیه به ما برمی‌گردد. در صورتی که همه روزه به تغذیه خود دقت کنیم چند قدم اساسی برای سلامتی و زیبایی خود جلو هستیم.

برای زیبایی و براق کردن مو روش‌های مختلفی وجود دارد. استفاده از ماسک‌های طبیعی و شرکتی که در تمامی داروخانه‌ها وجود دارند. همچنین  کراتین مو  نیز جلوه ویژه‌ای به موهای شما می‌بخشد.

اما بعد از موضوع تغذیه، مراقبت‌های دیگری نیز باید از جسم خودمان داشته باشیم. هر فردی بسته به شرایط محیطی خود باید از موهای خود مراقبت کند. برای مثال اگر در منطقه گرمسیری زندگی می‌کنید که آفتاب سوزان ساعت‌ها در طول روز بر محل زندگی شما می‌تابد، بهتر است موهای خود را با یک پارچه نخی بپوشانید. چرا که ماندن در آفتاب موهای شما را کدر و تار می‌کند.

 

استفاده از ماسک‌های طبیعی

مواد طبیعی هیچ آسیبی به زیبایی ما نمی‌زنند. این قدرت خداست که با خلقت هر چیزی شاهکاری برای طبیعت ایجاد کند. برای زیباتر کردن موهای خود می‌توانید از مواد طبیعی استفاده کنید. استفاده از این ماسک‌ها نیاز به زمان و حوصله دارد. همچنین باید در این باره حسابی تحقیق کنید.

برخی از مغازه‌های عطاری هستند که پزشک طب سنتی در آن برای شما وقت مشاوره می‌گذارد. می‌توانید با او صحبت کنید و از تجربیاتش استفاده کنید. بر اساس جنس موهای شما گیاهان خاصی را به شما معرفی می‌کند که به شکل‌های مختلفی مصرف می‌شود.

جدا از تاثیر مثبت گیاهان، از دانه‌های غذایی مختلفی روغن تولید می‌شود. برای مثال روغن زیتون که روغن پر طرفداری است. این روغن را بر روی ساقه موهای خود و پوست سرتان ماساژ دهید. بهتر است نیم ساعت قبل از حمام رفتن این کار را انجام دهید. سپس موهایتان را با آب ولرم و شامپوی ملایم شستشو دهید. روغن زیتون در درخشان کردن موهای شما تاثیر بسزایی دارد.

ماسک تخم مرغ از گذشته‌های دور به خصوص از زبان مادربزرگ‌هایمان بسیار به ما توصیه شده، تخم مرغ سرشار از پروتئین است که هم زرده و هم سفیده آن برای زیبایی موهای ما مفید است. اگر این ماسک را هفته‌ای یک بار بر روی موهای خود قرار دهید علاوه بر براق شدن موها، به تقویت ریشه موهای خود هم کمک خواهید کرد. اما برای شستشوی این ماسک باید دقت بیشتری داشته باشید. ماسک تخم مرغ را با آب داغ نشویید. زیرا ممکن است سفیده آن بر روی موهای شما بپزد! سپس برای رفع بوی تخم مرغ مجبور می‌شوید از شامپوی بیشتری استفاده کنید که موهای شما را خشک و بی حالت کند. برای شستشوی ماسک تخم مرغ، از آب ولرم که کمی سرد باشد با یک شامپوی ملایم استفاده کنید.

 

کراتین مو، بهترین راه برای درخشان کردن مو

در قسمت بالا برایتان توضیح دادیم که استفاده از مواد طبیعی هم موجب تقویت موی شما می‌شود و هم روش آسانی برای درخشان کردن ساقه موهایتان است. اما استفاده از ماسک‌های طبیعی نیازمند زمان است. در صورتی که یک کارمند بخواهد تمامی این ماسک‌ها را امتحان کند، فرصت کمی خواهد داشت. روش‌های طبیعی برای زیبایی پوست و مو معمولا با تداوم در تکرار آن تاثیرگذاری خود را نشان می‌دهد. بنابراین برای دیدن تاثیر آن لازم است صبورتر باشید.

اما در صورتی که شاغل باشید، ترجیح می‌دهید از روش‌های آسان‌تر و سریع‌تر استفاده کنید. کراتین مو که در سال‌های اخیر مورد توجه بانوان زیادی قرار گرفته است، روش خوب و آسانی برای براق کردن موهایتان است. برای این کار تنها باید چند ساعت در طول روز را در آرایشگاه بگذرانید و نتیجه آن را تا چند ماه شاهد شوید.

کراتین مو، روش حساسی است. برای هر مویی مناسب نیست. موی شما باید در حالت کلی سالم باشد و آسیب ندیده باشد. زیرا مواد کراتین به وسیله دمای زیاد توسط اتوی مو بر روی ساقه‌های مو تثبیت می‌شود و آن را درخشان می‌کند. بنابراین ساقه موی شما باید تحمل این دما را داشته باشد.

اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 106 تاريخ : چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت: 13:15

برای تشخیص بهترین دستگاه اکستنشن لیزری مو باید با انواع آن آشنا شوید. در این مقاله می‌خواهیم شما را با انواع این دستگاه‌ها آشنا کنیم.

به طور کلی اکستنشن مو برای زیباتر کردن موهای شما به کار می‌رود. بسیاری از بانوان با این که موهای پرپشتی هم دارند، اما رشد آن کم است. ممکن است چند وقتی هم باشد که موهای خود را کوتاه نکرده باشند اما رشد قدی آن چندان راضی کننده نیست. به همین دلیل روش اکستنشن به کمک آن‌ها می‌آید که موهای بلندتر و زیباتری داشته باشند.

عده‌ای دیگر مشکلی در بلند کردن موهای خود ندارند اما می‌خواهند موهایی پر پشت‌تر داشته باشند، به همین دلیل با اکستنشن مو به این آرزوی خود می‌رسند.

دستگاه‌های مختلفی برای این کار موجود هستند که از لحاظ کارایی و قیمت متفاوت‌اند. در  اکستنشن لیزری   آسیبی به ریشه و ساقه موهای شما نمی‌رسد. به همین دلیل این روش در بین آرایشگران و مشتریان پر طرفدار و محبوب شده است. در واقع در روش اکستنشن لیزری مو، موهای اکستنشن به کمک یک اشعه به موهای شما متصل می‌شود. برای تمیزی کار، موهای شما دسته دسته جدا و به ترتیب عمل اکستنشن انجام می‌شود.

برای خرید هر دستگاه برقی باید یک سری عوامل را به صورت کلی در نظر بگیرید. برای مثال گارانتی موضوع مهمی برای خرید وسایل برقی است. همچنین لازم است به یک ویژگی دیگر برای خرید بهترین دستگاه اکستنشن دقت کنید. چرخش ۳۶۰ درجه سیم دستگاه شاید در وهله اول به نظر نیاید. اما زمانی که می‌خواهید با دستگاه کار کنید متوجه تفاوت آن با سایر دستگاه‌هایی که چنین قابلیتی را نداشته باشند، خواهید شد.

کارکرد دستگاه اکستنشن حرارتی

همانطور که از نامش پیداست در این روش، از حرارت برای نصب موهای اکستنشن استفاده می‌شود. آرایشگر ماهر یک دسته باریک از موهای شما را جدا می‌کند و به قسمت ابتدایی موهای شد چسب مخصوص زده می‌شود. سپس یک شاخه از موهای اکستنشن بر روی چسب قرار داده می‌شود و سپس به کمک دستگاه سر جای خودش به کمک حرارت، محکم می‌شود. برای خشک شدن چسب باید کمی صبور باشید. همچنین شاید لازم باشد چند روزی موهای خود را برای بهتر خشک شدن چسب اکستنشن شستشو ندهید.

این کار لازم است توسط آرایشگران با تجربه انجام شود. چرا که ممکن است با یک سهل انگاری، به ساقه موهای شما آسیب برسد. البته حرارت این دستگاه‌ها به سادگی کم و زیاد می‌شود. اما باز هم تجربه آرایشگر حرف اول را می‌زند.

به عنوان یک نکته در نظر داشته باشید، دستگاه‌هایی که قابلیت تنظیم دما را دارند سرعت بیشتری به انجام اکستنشن می‌دهند.

 

انواع دستگاه‌های اکستنشن حرارتی

این دستگاه‌ها به دو شکل در بازار وجود دارند. دستگاه اکستنشن مو سر تخت و دستگاه اکستنشن مو سر قاشقی. البته کاربردهای این دو دستگاه شبیه به هم است. اما آرایشگر تصمیم می‌گیرد که با کدام سری کار کند. آن‌ها طبق تجربه متوجه کاربردهای این دو دستگاه می‌شوند.

البته روش نصب موهای اکستنشن بر روی موهای طبیعی مشتری تفاوتی ندارد. با این دستگاه‌ها هم موها باید به اندازه دسته‌های کوچکی جدا شود و با دقت تمام به ابتدایی‌ترین نقطه رویش مو چسب مخصوص مو زده شود. سپس توسط دستگاه مربوطه چسب بر روی موهای شما چسبیده و محکم می‌شود. برای این کار دستگاه را از قبل روشن می‌کنند تا به دمای مورد نظر برسد. البته دمای ایجاد شده در دستگاه قابل تنظیم است و بر اساس نوع کار و موی مشتری تنظیم می‌شود.

 

دستگاه اکستنشن لیزری

می‌توان گفت بهترین دستگاه اکستنشن مو، نوع لیزری آن است. این دستگاه کمترین آسیب را به موهای شما نمی‌رساند. یکی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه سرعت عمل در کار شماست. اگر با دستگاه‌های قدیمی‌تر موجود در بازار کار اکستنشن را انجام داده باشید، متوجه سرعت بهتر این دستگاه خواهید شد. چون به محض روشن شدن سریعا آماده کار می‌شود و نیازی نیست دقایقی را منتظر بمانید. تنظیم دمای دستگاه و کنترل آن در دست شماست. شما این قدرت را دارید تا دمای مناسب را برای این کار تنظیم کنید.

انتقال حرارت در این دستگاه به صورت تدریجی است. این امر موجب می‌شود تا موهای شما سالم بماند و از سوختگی آن جلوگیری شود. 

اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 73 تاريخ : پنجشنبه 3 مرداد 1398 ساعت: 12:16